Dave:)

2013.02.22 15:46

 

A következő pillanatban megállt a suli előtt a sötétített üvegű fekete autó, és Dávid szállt ki ingerülten. A fülébe dugott hadseattel beszélt, az utolsó mondatát épp csak elkaptuk.
- Ne hívogasson! Fogalmam sincs, miről beszél - ezzel kirántotta a füléből a headsetet és kikapcsolta a mobilját. - Halljátok, tegnap este óta pizzát akarnak rendelni a számomon. Valami marha összekeverte, és egy pizzéria honlapján van a számom! Rémes, apám most fogja letiltatni, mert már nem győzzük elismételni, hogy semmilyen duplasajtos akcióról nem tudunk - rázta a fejét fáradtan. Veletek mi újság? - nézett ránk, mire Ricsi, Cortez és Zsolti nem bírta tovább visszatartani, és hangos röhögésben törtek ki.
- Szerintetek ez vicces? - tárta szét a karját Dave. - Szerintük vicces - jelentette ki ránk nézve.
- És végül tudtak rendelni a pizzériából? - kérdezte Virág nagy, csodálkozó szemekkel.
- Mit tudom én? Kit érdekel? Nem érted, hogy hajnalig csörgött a mobilom?
- Miért nem kapcsoltad ki? - szóltam bele, mire a három fiú, Ricsi, Cortez és Zsolti egy hangos "húúú"-val díjazta a kérdésemet. Dávid, mintha megsértettem volna, megrázta a fejét.
- Én sosem kapcsolom ki. Mi van, ha fontos hívás érkezik?
Erre nem tudtam mit mondani.