Egy kis izelítő a SzJG 8.-ből.:)

2013.03.13 16:02

-Tehát, most már nem titok, hogy Rentai idén iskolánk büszkesége, az ösztöndíjprogramra őt választották ki, így jövőre egy párizsi egyetemen folytathatja tanulmányait. 
-Menjmá' -röhögött Zsolti, aztán, amikor látta, hogy nem nevetem el magam, rádöbbent, hogy ez komoly, és azonnal módosította. -Ne menjmá'.

Na vajon ebből mi sül ki?

 

„-Tudod, mi idegesített az első naptól kezdve? Az, hogy nem köszöntél. Idegesített, hogy nem röhögtél azon, amin mi röhögtünk. Idegesített, hogy csak olvastál, és semmi más nem érdekelt. Idegesített, hogy kedvelted Neményit és jól érezted magad vele. Idegesített, hogy előttem ültél. Idegesített, hogy láttalak a szünetekben az udvaron. Idegesített, hogy amikor nem láttalak, kerestelek. Idegesített, hogy tetszettél. Idegesített, hogy olyan lánynak tűntél, aki soha nem foglalkozna velem. Aztán rohadtul idegesített, hogy beléd estem – fejezte be halkan.”

Cortez*-*:)<33

Naná, hogy a következő pillanatban mindenki nyaggatni kezdte Ricsit. 
– Mondd már el! Hallod! Mondjad már! Megőrülök, mondd már! – akadt rá Zsolti a témára.

Vajon mi lesz ez?

– Mi volt a suliban? – érdeklődött anyu. 
– Arnold miatt kiraktak olvasókörről, aztán Cortez kiakadt, végül összebalhéztak, én pedig hazajöttem – hadartam. Anyu és apu kérdőn meredt rám. 
– Hányadikos a gyerek? – kérdezte apu, anyu pedig széttárta a karját.

Na ez mi lesz?

Majd még jövök:)<33

D.<33